Simyo heeft een goed verhaal: het is de klantvriendelijkste mobiele provider met een toegankelijke, overzichtelijke dienstverlening die aan de hoge verwachtingen van gebruikers voldoet. Gewoon slim dus. Maar om te blijven meespelen in de eredivisie van de Telecomwereld moet je wel je best doen. Daarom helpen wij Simyo met het continu verbeteren van hun dienstverlening.
Dat doen we met continuous scrum: een doorlopend scrumtraject waarmee de website, app en mijn-omgeving steeds beter gemaakt worden. We werken samen met de klantenservice om te begrijpen we waar klanten tegenaan lopen, waar ze vragen over hebben en wat ze juist fijn vinden.
Van pakkende titels, tot call-to-actions en notificaties. Binnen de continuous scrum zorgen we er als UX writers voor dat alle verbeteringen en nieuwe features tekstueel van topkwaliteit zijn. En we vinden de juiste woorden om de interface leuker, eenvoudiger en duidelijker te maken.
Daarom klinkt Simyo als een goede bekende die je altijd van goed advies voorziet. Maar nooit zijn mening opdringt. Deze tone of voice hebben we geoptimaliseerd voor online. Zodat het karakter van Simyo ook terugkomt in korte, krachtige teksten. Zonder de gebruiker uit het oog te verliezen.