De toekomst van gezondheid is persoonlijk

Atida wil de nummer één online gezondheids- en welzijnsaanbieder worden. Daarom biedt Atida verschillende manieren om aan je gezondheid te werken. Van medicijnen tot drogisterijproducten tot gepersonaliseerde supplementen. Wij creëerden de merkstrategie en merkpersoonlijkheid waarmee dit ambitieuze bedrijf de wereld kan gaan veroveren.

Evolves around you

Wat je lichaam nodig heeft om gezond(er) te zijn kan met de jaren veranderen. Atida verandert met je mee. En om je heen. Zodat je altijd vindt wat jouw gezondheid nodig heeft. De merkstrategie haakt in op het veranderlijke, flexibele en persoonlijke. Waarin jij altijd het middelpunt bent. Het merk beweegt met je mee. Atida evolves around you. 

De vriendelijke buurtapotheker, maar dan op het internet

Veel persoonlijker dan je gezondheid wordt het niet. Vertrouwen is dus belangrijk. Daarom gaven we Atida een vriendelijke persoonlijkheid met mega veel inlevingsvermogen. Eentje die je op je gemak laat voelen. Die veel kennis heeft maar altijd bescheiden blijft. Een beetje zoals je fijne huisarts of die vriendelijke apotheker bij je om de hoek.

Voorbeelden van concept ontwerpen

Een campagne vol herkenbare momenten

Atida Pure was met haar gepersonaliseerde supplementen als eerste aan de beurt om voorgesteld te worden aan het grote publiek. Tijd voor een social campagne. Met korte video’s waarin we gezondheidsthema’s, zoals energie en je weerstand, linken aan bepaalde supplementen. Dit vertaalden we naar kleine momenten in ieders leven. Herkenbaar en persoonlijk. Want of je nu traint voor een marathon of op het punt staat om moeder te worden: Atida Pure is er voor jou. Iedere dag van je leven.

Red Dot Awards

Jaarlijks worden tijdens de prestigieuze Red Dot Awards prijzen uitgereikt  voor het beste designwerk van internationale bureaus. In 2021 vielen wij in de prijzen. Samen met Resoluut en Atida. Onze samenwerking werd bekroond met een Red Dot Award in de categorie ‘Brand Design & Identity’. 🎉

img

Meer weten over branding? Of wil je ook zo’n onweerstaanbare merkpersoonlijkheid? Mail Djoelia voor een goed gesprek.

Wat we ook deden

Een stem voor the good guys of the internet

Domeinenveiler Dan wil de duistere domeinenwereld transparanter en toegankelijker maken. Hoe vang je dat in een brand voice?

The brand voice of the Netherlands

Zo gaven we ons kleine kikkerlandje een stem voor het wereldtoneel.