Voor Nxt Museum gingen we volle bak aan de slag met de merkpositionering. De sleutelvraag: waar staat Nxt Museum nu eigenlijk voor? Daarvoor moesten we achterhalen waar Nxt Museum in floreert en wat haar visie is. We gingen in gesprek en deden verschillende oefeningen. De uitkomst? De merkwaarden: human, expert & rebellious
.
Deze waarden verwerkten we in visieteksten die de belangrijkste museum-elementen vertolken. We vingen de essentie en het geloof van Nxt als het gaat om kunst, kunstenaars en de rol van ruimte. Deze visieteksten schreven we puur om de koers van Nxt Museum te bepalen. Maar daarnaast vormden ze een mooi startpunt voor de webcopy, die we ook voor onze rekening namen.
De kunst van morgen, vandaag. Die oneliner lieten we natuurlijk al even vallen. Lekkere binnenkomer, toch? Maar we schreven uiteraard nog veel meer webcopy. In twee talen, of course. Zei iemand voorbeeldje? Hier, pak aan
Wij kunnen eindeloos praten over merkpositionering en strategie. En over copy die alle zintuigen prikkelt. Meer weten? Mail Djoelia voor een goed gesprek en een bakkie koffie. Vegan appeltaart optioneel.