On-brand content voor slimme betaaloplossing

Een fles olijfolie die zelf nieuwe olie bestelt en betaalt zodra-ie bijna leeg is. Toekomstmuziek? Nope. De software van FINN (start-up binnen ING) maakt het leven makkelijker door betaaloplossingen aan slimme apparaten toe te voegen. Maar hoe bereik je ondernemers die daar oren naar hebben? Nou, met vlijmscherpe content.

Betalen per kop of per wasbeurt

FINN slaat een brug tussen het Internet of Things en betalen. Best lastige materie. Een voorbeeldje: één van FINN’s klanten plaatst witgoed en koffiezetapparaten bij consumenten thuis. Zij betalen alleen voor het verbruik van de machine. FINN telt alle microbedragen maandelijks bij elkaar op en schrijft één totaalbedrag af. De consument heeft er – na eenmalig koppelen van de app – geen omkijken naar.

 

 

Optimistisch, deskundig en kristalhelder: wij schreven alle microcopy in de app.

Een afwisselende mix van content

In dit project komt veel van wat wij doen samen: merkontwikkeling (brand voice), UX writing in de app (in 2 talen) en natuurlijk de content, waarmee we het product aan de man (of vrouw) brengen.

 

Wij bewaken de social mediastrategie en zorgen voor een gezonde dosis afwisseling. Van een wekelijkse blog tot een maandelijkse nieuwsbrief. En van een diepgaande whitepaper tot de tofste cases. Uiteraard samen met onze designcollega’s van Resoluut en Soda.

Relevantie is key

FINN heeft partners in uiteenlopende branches: van autowasserettes tot verhuurders van bouwmachines. Op social media platformen delen we onze content, en deze targetten we op specifieke doelgroepen. Zo komt de juiste boodschap bij de juiste ontvanger terecht!

 

 

We weten de boodschap zo te verwoorden dat-ie voor specifieke doelgroepen relevant is.

img

Wij maken content die bij de persoonlijkheid van je merk past. Of het nu voor social of voor een campagne is. Behoefte aan on-brand content? Mail Dave. Hij staat je graag te woord.

Wat we ook deden

De toekomst van gezondheid is persoonlijk

Een merk dat helemaal draait om jou en je gezondheid.

Een stem voor the good guys of the internet

Domeinenveiler Dan wil de duistere domeinenwereld transparanter en toegankelijker maken. Hoe vang je dat in een brand voice?