Onze favoriete fictieve collega

Bij Mr Koreander lachen we hard om onze eigen grappen. Het liefst woordgrappen. Omdat we die graag breder delen, bedachten we ons eigen communicatieconcept: Corrie. Deze dame bedenkt briljante woorden voor situaties waar geen woord voor bestaat.

Zeg Corrie, stel je eens voor


Nou, Corrie is dus de naam. Ik ben fictief medewerker van Mr Koreander en woordkunstenares van beroep. Ongemakkelijke situaties herken ik van mijlenver. Ik verzin woorden voor situaties waar nog geen woord voor bestaat. En die slinger ik wekelijks de buitenwereld in, via Instagram en Facebook.


Lekker herkenbaar


Er zijn een aantal vereisten waar een woord aan moet voldoen:

 

  • Het mag (nog) niet bestaan;
  • moet een lach op het gezicht toveren;
  • en de geschetste situatie moet lekker herkenbaar zijn – het liefst gênant.

Voor wie?

Met dit concept richten wij ons op de leeftijd 18-34 jaar. De core doelgroep (en het grootste deel van onze volgers) is de vrouwelijke millennial. Je kunt ons zien als een soort Rumag met een intellectuele twist. Wij verzinnen uiteraard wél alle woorden zelf…

Een actueel haakje

Dat actuele posts beter presteren op sociale media hoeven we je niet te vertellen. Daarom haken we minimaal één keer per maand in op de actualiteit. Zei iemand voorbeeldje? Hier heb je er 3:

img

Zoek je een speels communicatieconcept om jouw doelgroep te bereiken? Of het nu voor social of voor een campagne is, wij maken content die past bij de persoonlijkheid van je merk. Mail Dave, hij staat je graag te woord. Zonder woordgrappen, beloofd.

Wat we ook deden

On-brand content voor slimme betaaloplossing

Hoe wij FINN helpen het IoT landschap op te schudden.

Modern IKEA Family

Zo maakten we de IKEA Family onboarding een warm bad.