Zoals het een sterk merk betaamt, is ook het merk Nederland – of ‘NL Brand’ voor intimi– gestoeld op een duidelijke strategie. Eentje die compleet in het teken staat van internationale samenwerking: solving global challenges together. De NL Brand Voice moest dus vooral inspirerend en uitnodigend zijn. Want samen de wereld verbeteren kun je dus (letterlijk) niet alleen.
We creëerden een persoonlijkheid met een aanstekelijk enthousiasme. Zo iemand bij wie je graag in de buurt wil zijn omdat-ie altijd toffe dingen voor elkaar krijgt en daar zo mooi over vertelt. Met beeldende taal die je meeneemt naar alle hoeken van de wereld en je laat kennismaken met nieuwe perspectieven en ideeën. Maar NL Brand zou niet Nederlands zijn als er niet ook een flinke portie nuchterheid in zit. Zelfs in het Engels.
Hoe dat klinkt? Nou, zo.
Zoekt jouw merk ook een persoonlijkheid? Wij helpen je. Nodig Djoelia of Suda uit voor een rondje havercappuccino’s en een goed gesprek.