Aan de top blijven is keihard werken

TL;DR

Voor Sim Only provider Simyo schreven we als UX writers sympathieke teksten voor een toegankelijke en slimme interface. We luisterden goed naar klantfeedback En we zorgden dat de vertrouwde Simyo stem overal doorheen klonk.
Stilstaan is achteruit gaan. Dus…

Simyo heeft een goed verhaal: het is de klantvriendelijkste mobiele provider met een toegankelijke, overzichtelijke dienstverlening die aan de hoge verwachtingen van gebruikers voldoet. Gewoon slim dus. Maar om te blijven meespelen in de eredivisie van de Telecomwereld moet je wel je best doen. Daarom helpen wij Simyo met het continu verbeteren van hun dienstverlening.

Door goed te luisteren naar wat klanten willen en nodig hebben blijven we scherp

Dat doen we met continuous scrum: een doorlopend scrumtraject waarmee de website, app en mijn-omgeving steeds beter gemaakt worden. We werken samen met de klantenservice om te begrijpen we waar klanten tegenaan lopen, waar ze vragen over hebben en wat ze juist fijn vinden. 

Voor Simyo maken we alle webcopy voor www, mijn-omgeving en de app.

Van pakkende titels, tot call-to-actions en notificaties. Binnen de continuous scrum zorgen we er als UX writers voor dat alle verbeteringen en nieuwe features tekstueel van topkwaliteit zijn. En vonden de juiste woorden om de interface leuker, eenvoudiger en duidelijker te maken.

Door de tone of voice hier en daar aan te scherpen zetten we een gebruiksvriendelijke website neer waar je 'u' tegen zegt.

Simyo draait om simpel, slim en sympathiek

Daarom klinkt Simyo als een goede bekende die je altijd van goed advies voorziet. Maar nooit zijn mening opdringt. Deze tone of voice hebben we geoptimaliseerd voor online. Zodat het karakter van Simyo ook terugkomt in korte, krachtige teksten. Zonder de gebruiker uit het oog te verliezen. 

Wat we ook deden

title

Winkelen zonder kassa of pinpas met Tap to go

Met deze app hoef je nooit meer langs de kassa.

title

Strijdplan voor het sympathieke Telfort

En haar leger aan schrijftalent - Leestijd 5 minuten.

title

Een agile campagne voor de KRO-NCRV

Een agile campagne over Spoorloos - Leestijd 7 minuten