Aleydis - UX writer Aleydis - UX writer
Dave - UX writer Dave - UX writer
Djoelia - UX writer Djoelia - UX writer
Guyon - Conversational copywriter Guyon - Conversational copywriter
Koen - Copywriter Koen - Copywriter
Manon - Director Manon - Director
Marian - UX writer Marian - UX writer
Matteo - Copywriter Matteo - Copywriter
Tobias - UX writer Tobias - UX writer
Evan - Partner Evan - Partner
Jany - Projectmanager Jany - Projectmanager
Jasper - Partner Jasper - Partner
Maike - Partner Maike - Partner
Martijn - Communicatie manager Martijn - Communicatie manager
Rebecca - Project director Rebecca - Project director
culture

IRL

De sfeer op kantoor laat zich het best beschrijven in woorden als: ontspannen, jong en nieuwsgierig. We lachen vaak en hard om onze eigen grappen. Onze lunchkantine verdient minstens één Michelin-ster. En waar je uit de kantoren van onze buren nog weleens kauwgomballen-techno en vinex-house hoort komen, draaien wij doorgaans super chille muziek. Vinden wij althans.

We combineren taalgevoel met een diepgaand begrip van je doelgroep

culture

Wat een groot kantoor voor zo’n klein bedrijf

Dat zit zo: Mr Koreander is onderdeel van het Makerstreet netwerk. Een collectief van creatieve bedrijven die bestaan uit ambachtelijke vakidioten. Resoluut bijvoorbeeld: helemaal gek van design. En Soda: man, die ontwerpen user experiences waar je broekspijpen van opkrullen. En dan hebben we de hele straat nog niet eens gehad.

Waar we over bloggen

title

Hoe een merkpersoonlijkheid je UX writing laat shinen

Met een stralende merkpersoonlijkheid win je de harten van je doelgroep

title

Praat emoji met me

Hoe hartjes, bloempjes en verlegen aapjes je merk kunnen versterken

title

Adformatie: Bot Talk #1

Bots zijn hot, hip en happening.