Communicatie & content

Buzzword? Bingo!

Natuurlijk, het woord ‘content’ wordt in marketingland vaker in de mond genomen dan menig lidwoord. Zo’n abstract begrip schreeuwt om concrete expertises. En volgens onze endorsements op LinkedIn liggen die vooral bij geschreven content.

Om maar wat te noemen

Content kan webcopy zijn waar bezoekers van je site blij van worden. Of een reeks portretten die de passie van de doelgroep voedt. Redactionele formule voor een blog of nieuwsbrief? Kan ook. We draaien zelfs onze hand niet om voor een optimalisatie van je huidige content.

De schakel tussen mens en merk

Communicatie was ooit ook een buzzword, alleen dan in de tijd dat je nog moest inbellen voor internet. Maar toch. Ons doel is om merken dichter bij mensen te brengen. Of dat nou via je website of een offline lanceerconcept is – het maakt ons niet uit. Als de case erom vraagt doen we het nog per postduif.

En dan nog dit

De manier waaróp we communiceren wordt steeds belangrijker. En terecht. Als bureau is het onze verantwoordelijkheid dat niemand zich buitengesloten voelt door wat wij de wereld in brengen. Of dat nou een social post, webcopy of hele campagne is. Inclusieve communicatie is essentieel voor ons. We geven er zelfs trainingen over.