Tone of voice

Branding

Als je alle visuele franjes en frutsels weghaalt, wat blijft er dan nog over van je merk? Juist: de stem. Het sterkste middel om je unieke persoonlijkheid mee te laten zien. Als je het ons vraagt dan.

Je brand voice dus

Google zegt ‘tone of voice’, wij liever ‘brand voice’. Da’s namelijk Engels voor ‘merkstem’. En daar hebben we het hier tenslotte over.

Klankkleur geven

Als je huisstijl je merk kleur geeft, dan geeft je brand voice het klankkleur. Met je eigen unieke geluid klink je whenever, wherever herkenbaar. Van een bevestigingsmail tot een campagneposter langs de A4. En wie wil er nou niet herkend worden?

Ermee lezen en schrijven

Een nieuwe brand voice: best effe wennen. Daarom coachen en trainen we je mensen erin. Zodat iedereen ermee kan lezen en schrijven.

Zeg het eens

Jouw geluid vinden? Stuur ons een berichtje. Of, als je liever een stem wil horen: bel Rosanne op 0621522466
Hatsa! Je formulier zit in ons postvak. Je hoort zo snel mogelijk van ons.
Er gaat iets mis, je formulier is niet verzonden. Iedereen verdient een tweede kans. Probeer je ‘t nog een keer?