Merkontwikkeling

Vinden wie je bent

Wie ben je? Waarom doe je wat je doet? Nee, dit is geen identiteitscrisis. Het zijn de eerste vragen die we stellen in het ontwikkelen van je merk. Want als je weet wie je bent, heb je de basis: het fundament onder je pakkende productnamen, webcopy en creatieve content.

Steel het hart van je doelgroep

Omdat het vaak lastig is om iets over jezelf te zeggen, helpen wij je met het vertellen van jouw verhaal. Of misschien heb je al een goed verhaal, maar zoek je nog naar de juiste woorden om je doelgroep voor je te winnen. Laat dat maar aan ons over.

Een compleet plaatje

Een goed merk begint met een goed verhaal en een duidelijke, unieke persoonlijkheid. Eentje die vertrouwen geeft. Daarom duiken we eerst diep in je merk en halen de essentie naar boven. Dan ontwikkelen we een brand voice en een toon die past bij elke gelegenheid en elk kanaal. Met coaching en workshops zorgen we dat je mensen die stem ook in de vingers krijgen.

img

Wat we zoal aan Merkontwikkeling doen

Neem contact met ons op
  • Brand identity
  • Voice & tone
  • Coaching & workshop