AI Copywriting

Creatie

AI betekent voor copywriting wat de iPhone voor communicatie betekende. De wereld zal nooit meer hetzelfde zijn. Klinkt dramatisch, maar het biedt vooral veel kansen. Aangezien AI op language models draait is de interpretatie van taal de essentie. En daarmee is de rol van copywriters dus nog lang niet uitgespeeld.

Leg eens uit

AI is een technologisch hulpmiddel voor communicatie. En dus ook je copywriting. Het zorgt voor een nieuwe relatie tussen mens en techniek. Een relatie waar we logischerwijs onze weg in moeten vinden. Net zoals we dat met ons toetsenbord en e-mailaccount moesten. Maar een ding is zeker: AI links laten liggen is als de ganzenveer boven de computer verkiezen.

Yes, but why?

Wij gaan niet claimen dat we precies weten hoe de toekomst eruitziet. Maar AI gaat niet meer weg, dat is zeker. Je moet ermee aan de slag, vlieguren maken. Hoe beter je prompts leert schrijven, hoe beter je output wordt. En wat vandaag nog niet lukt, lukt morgen misschien wel.

Op z'n Koreanders

Communicatie met persoonlijkheid wordt gelukkig door AI alleen nog maar relevanter. Want als iedereen dezelfde tools tot beschikking heeft, hoe creëer je dan nog onderscheidende copy? Wij kijken daarom met je mee hoe je AI direct kunt toepassen in je schrijfproces, zonder dat je communicatie aan persoonlijkheid verliest. Dat doen we door aan de voorkant te experimenteren met prompts en aan de achterkant de output te cureren met ons scherpe schrijversoog.

Write je ons?

We reageren snel, beloofd. En je hoort meteen wat we je verder kunnen beloven.
Hatsa! Je formulier zit in ons postvak. Je hoort zo snel mogelijk van ons.
Er gaat iets mis, je formulier is niet verzonden. Iedereen verdient een tweede kans. Probeer je ‘t nog een keer?