Een nieuwbouwwijk op de kaart zetten

Merkstrategie
Branding

“Nieuwbouwwijken zijn vaak dertien in een dozijn. Maar ik? Zeker niet. Ik ben de gloedjenieuwe woonwijk nét buiten Rotterdam. Mr. Koreander en Pearlygates gaven me een flinke portie persoonlijkheid. Zodat ik vanzelf bewoners aantrek die bij me passen. Mensen die niet komen om te wonen, maar om te leven. Ik ben Fruitpacking District, aangenaam!”


M'n appel valt niet ver van de boom

“Ik bevind me in de achtertuin van de internationale handel in groente-en-fruit. Hier bruist het van ondernemerschap en creativiteit. Ik ben nu misschien nog braakliggend terrein, maar straks de plek die duizenden mensen thuis zullen noemen. En mijn naam? Da’s een knipoog naar die ene wijk in New York én de geschiedenis van deze plek.”

UX copy winkelwagen

De proeftuin voor een nieuwe toekomst

“Ik wil een plek in het hoofd, maar vooral in het hart van m’n toekomstige bewoners. Daarom gaf Mr. Koreander me een visie op de toekomst. Eentje waarin iedereen-die-wil een actieve rol speelt. En met een sleutelrol voor voedsel. Want als we anders kijken naar voedsel, dan volgen duurzamere manieren van wonen en werken vanzelf.”

UX copy winkelwagen

Een nieuwe stek die als thuis voelt


“Ik sta bol van ondernemerschap en lef. Ben net een tikkie anders dan de rest. Maar doe het liever samen dan alleen. En dat hoor en zie je terug in mijn stem die ik kreeg. Ik klink zelfverzekerd, stimulerend en opgewekt. Met een vleugje Rotterdams.

En mijn look? Pearlygates maakte me fris. Vol fruitige kleuren. Niet normaal, wel natuurlijk. Met een logo dat een statement maakt. En fotografie die herkenbaar is én inspireert. Zodat mijn nieuwe bewoners zich vanzelf thuis voelen. Zin om een partijtje te leven? Bij mij ben je aan ‘t goeie adres.”

Mr. Koreander

Manon Miltenburg
Suda Polwatte Gedera
Djoelia van der Velden
Eline Vliegen
Dave de Geus

Sidekicks

Pearlygates
Resoluut