Op wijnreis met Gusteau

Gusteau
UX copy

De wereld van wijn kan een hele mond vol zijn. Maar lang niet iedereen spreekt druif. E-Luscious, het bedrijf achter De Wijnbeurs en Wijnvoordeel.nl, weet dat en kwam op een briljant idee: een merk dat van wijn ontdekken een feestje maakt - zonder kater. Et voilá: Gusteau was geboren.

Allô, met Gusteau

Nieuw merk, nieuwe naam. Aan ons de taak die te verzinnen. Eentje die het plezier van wijn ontdekken uitstraalt, zonder het woord ‘wijn’ te bevatten. Niet te pretentieus, wel smaakvol. Tijdens een verhitte brainstorm fluisterde Dionysos het zachtjes in ons oor: “Gusteau”.

Bij Gusteau draait het niet om de druif. De ware op wijngebied vind je op karakter. We gooiden de originele wijnbeschrijvingen om naar karakters die persoonlijkheid schreeuwen. En waar je altijd jezelf of een ander in herkent.

Praat Frans met me

Of je nou wel of geen druif spreekt - elke wijnliefhebber zwijmelt weg bij de Franse taal. Korte kreten als Oh là là, Santé en Voilà laten de persoonlijkheid van Gusteau overal op de site schitteren. Dit geeft dat heerlijke culinaire gevoel mee - zonder elitair of ingewikkeld te worden.

Mr. Koreander

Lucia Kabia
Tobias van Geijn

Sidekicks

Resoluut
Soda Studio

Mr. Koreander

Lucia Kabia
Tobias van Geijn
Jocelyn van Alphen

Sidekicks

Resoluut
Soda Studio