Op wijnreis met Gusteau

Gusteau
Brand voice

De wereld van wijn kan een hele mond vol zijn. Maar lang niet iedereen spreekt druif. E-Luscious, het bedrijf achter De Wijnbeurs en Wijnvoordeel.nl, weet dat en kwam op een briljant idee: een merk dat van wijn ontdekken een feestje maakt - zonder kater. Et voilá: Gusteau was geboren.

Allô, met Gusteau

Nieuw merk, nieuwe naam. Aan ons de taak die te verzinnen. Eentje die het plezier van wijn ontdekken uitstraalt, zonder het woord ‘wijn’ te bevatten. Niet te pretentieus, wel smaakvol. Tijdens een verhitte brainstorm fluisterde Dionysos het zachtjes in ons oor: “Gusteau”.

Bij Gusteau draait het niet om de druif. De ware op wijngebied vind je op karakter. We gooiden de originele wijnbeschrijvingen om naar karakters die persoonlijkheid schreeuwen. En waar je altijd jezelf of een ander herkent

Praat Frans met me

Of je nou wel of geen druif spreekt - elke wijnliefhebber zwijmelt weg bij de Franse taal. Korte kreten als Oh là là, Santé en Voilà laten de persoonlijkheid van Gusteau overal op de site schitteren. Dit geeft dat heerlijke culinaire gevoel mee - zonder elitair of ingewikkeld te worden.

Bij Gusteau draait het niet om de druif. De ware op wijngebied vind je op karakter. We gooiden de originele wijnbeschrijvingen om naar karakters die persoonlijkheid schreeuwen. En waar je altijd jezelf of een ander herkent

Mr Koreander

Dave van der Geus
Herman Finkers
Frank Boeree
Sven ten Voorde

Client name

Gusteau

Partners

Resoluut
Milkshake Research
Big Shots