Employer Branding. Ofwel: je werkgeversmerk. Ofwel: je positionering van je merk als werkgever. De vraag die je moet beantwoorden is: ‘Hey, waarom besta je eigenlijk?’ En die raison d’être moet wel beklijven. Want met een goed werkgeversmerk trek je de juiste mensen aan en houd je ze bij je.
Voor gratis lunch en een dartbord komen ze niet meer bij je werken. Die truc is nu wel uitgespeeld. Voor voldoening, voor iets bijdragen aan iets waar ze zelf achter staan, komen ze wel. En ze blijven bij je. Zo krijg je gemotiveerde en tevreden werknemers, die het dartbord niet gebruiken om te ontsnappen aan de eindeloze sleur. En die tevreden werknemers zijn ook nog eens je grootste ambassadeurs. Binnen beginnen is buiten winnen – cliché maar waar.
Wij geloven dat je als merk pas echt lekker bezig bent wanneer je mensen ‘m ook voelen. Waar je voor staat, is dé manier om talent aan te trekken en vast te houden. Bij Mr. Koreander duiken we à la Cousteau de diepte in: van wie je bent als employer brand tot de doorvertaling naar de dagelijkse gang van zaken. Altijd concreet. Altijd creatief.