Contentstrategie is de (creatieve) invulling van je communicatiestrategie. Zonder contentstrategie ben je stuurloos. Het bepaalt de wat, hoe en wanneer van content. Zo weet je precies wanneer welke content gemaakt moet worden.
Video. Foto. Artikelen. E-books. Social. Met content kan je alle kanten op. Als je maar weet wat je wilt. Alleen dan doet je content wat het moet doen: effectief zijn. Wie geen contentstrategie heeft, moet terug naar ‘start’.
Gevonden, gezien en geliefd worden? Dat doe je door vette dingen te maken. Aan de lopende band. Dat kost tijd. En geld. Investering die je graag terug wil zien. Dat is een kwestie van consistent zijn. En een lange adem hebben.
We nemen jouw unieke verhaal en propositie én je persoonlijkheid (brand voice). Die gooien we in de blender. Tot er een smakelijk, kloppend geheel uit komt. Daar stopt ons strategische werk. Over op de contentformats. Die maken we sterk, creatief en helemaal ‘jij’. Zo val jij op. En valt je doelgroep weer op jou.