Propositie

Strategie

An offer you can refuse, but you won’t omdat de toegevoegde waarde retestrak is geformuleerd. Ofwel: een sterke propositie.

Say what?

Een propositie is hoe je een product, dienst of bedrijf in de markt zet. Het vertelt de onderscheidende kracht en, vooral, de toegevoegde waarde voor klanten. Het is de belofte die je aan je doelgroep doet. Welk probleem los je op?

Yes, but why?

Anders dan een merk gaat een propositie over wat je concreet aan klanten biedt en waarom ze echt voor jou moeten kiezen. Zo laat je zien dat je snapt wat je klanten nodig hebben. Dat scoort punten en wint vertrouwen.

Op z'n Koreanders

Wij geloven dat een goede propositie een helder verhaal is met een onderscheidende kracht. Men begrijpt gelijk waar het over gaat? Check. De boodschap sluit aan bij de persoonlijkheid van je merk? Dubbelcheck. Je wil als merk niet another brick in the wall zijn. Of nog erger: zoals je concurrentie.

Write je ons?

In één zin, in een paar pakkende woorden, uitleggen wat je merk doet en toevoegt. Wil je dat? Schrijf ons dan. Of bel Manon op  0613926434.
Hatsa! Je formulier zit in ons postvak. Je hoort zo snel mogelijk van ons.
Er gaat iets mis, je formulier is niet verzonden. Iedereen verdient een tweede kans. Probeer je ‘t nog een keer?