Copywriting is dus niks juridisch. Het is tekstschrijven in z’n puurste vorm. Schrijven om te informeren, inspireren en converteren. En dat kent vele vormen. Merkverhalen, taglines, e-mails, webteksten, campagnekopij – we kunnen nog wel even doorgaan.
In een wereld die steeds digitaler wordt zorgt taal voor de menselijke maat. Taal is immers hoe we interacteren met onze omgeving. Of je nou een boek leest, een appje naar je collega stuurt of tegen je slimme thermostaat praat. Ook AI-tools zoals ChatGPT zijn volledig getraind op taalmodellen. Het zorgvuldig kiezen van je woorden is daardoor belangrijker dan ooit.
Dat zorgvuldig kiezen van je woorden is een kunst. In ons geval zelfs een vak. Onze copywriters bieden je dus graag een typende hand. Of het nou om je bestelknop of algemene voorwaarden gaat. Belangrijk om te vermelden: we stoppen overal persoonlijkheid in. Niet de onze; welnee, jouw unieke merkpersoonlijkheid. Zo maken we je menselijk én herkenbaar, waar je merk zich ook beweegt.