Copywriting

Creatie

More than words. Extreme zong het al in the 90s. Want dat is wat copywriting is. Iets met het geheel is groter dan de som der woorden. Met uitmuntende copy kun je de aandacht grijpen én vervolgens ook vasthouden. En dat wil je.

Leg eens uit

Copywriting is dus niks juridisch. Het is tekstschrijven in z’n puurste vorm. Schrijven om te informeren, inspireren en converteren. En dat kent vele vormen. Merkverhalen, taglines, e-mails, webteksten, campagnekopij – we kunnen nog wel even doorgaan.

Yes, but why?

In een wereld die steeds digitaler wordt zorgt taal voor de menselijke maat. Taal is immers hoe we interacteren met onze omgeving. Of je nou een boek leest, een appje naar je collega stuurt of tegen je slimme thermostaat praat. Ook AI-tools zoals ChatGPT zijn volledig getraind op taalmodellen. Het zorgvuldig kiezen van je woorden is daardoor belangrijker dan ooit. 

Op z'n Koreanders

Dat zorgvuldig kiezen van je woorden is een kunst. In ons geval zelfs een vak. Onze copywriters bieden je dus graag een typende hand. Of het nou om je bestelknop of algemene voorwaarden gaat. Belangrijk om te vermelden: we stoppen overal persoonlijkheid in. Niet de onze; welnee, jouw unieke merkpersoonlijkheid. Zo maken we je menselijk én herkenbaar, waar je merk zich ook beweegt.

Write je ons?

We reageren snel, beloofd. En je hoort meteen wat we je verder kunnen beloven. Of bel Manon op 0613926434.
Hatsa! Je formulier zit in ons postvak. Je hoort zo snel mogelijk van ons.
Er gaat iets mis, je formulier is niet verzonden. Iedereen verdient een tweede kans. Probeer je ‘t nog een keer?