Merkpositionering! Oftewel: het fundament waarop je all things merk op bouwt. Waar dat fundament dan uit bestaat? Zelfkennis. Want weten wie je bent en waar je voor staat, daar begint het mee. Als mens, maar ook als merk dus. Zo claim je een positie of domein: in de markt, in de koppies van je doelgroep en in de harten van je medewerkers.
Heeft een heldere merkpositionering nodig. Daarmee onderscheid je je merk van alle andere spelers in de markt. En vind je de verbinding met je doelgroep. Daarmee creëer je geen klanten. Je creëert fans.
We beginnen met een brede blik. Wat drijft je? Wat speelt er bij klanten? In de markt? In de wereld? We brengen jouw overtuigingen samen met de zeitgeist en cultuur. Uiteindelijk landen we op de sweet spot. Met een vlijmscherpe positionering onder de arm.
Zijn we dan klaar? Nuh uh. We vertalen je positie door naar je unieke merkpersoonlijkheid en brand voice. Heb je de hele toolkit te pakken om de wereld te laten zien wie je bent.