Merkpositionering

Strategie

Rappers Caza en Bizzey zeiden het al: zet het in positie. Maar waar zij het hadden over dansmoves, hebben wij het over je merk. Want ook die moet je in positie zetten. Alleen dan kan het echte merkwerk beginnen.

Say what?

Merkpositionering! Oftewel: het fundament waarop je all things merk op bouwt. Waar dat fundament dan uit bestaat? Zelfkennis. Want weten wie je bent en waar je voor staat, daar begint het mee. Als mens, maar ook als merk dus. Zo claim je een positie of domein: in de markt, in de koppies van je doelgroep en in de harten van je medewerkers.

Wie leuk gevonden wil worden...

Heeft een heldere merkpositionering nodig. Daarmee onderscheid je je merk van alle andere spelers in de markt. En vind je de verbinding met je doelgroep. Daarmee creëer je geen klanten. Je creëert fans.

Op z'n Korries

We beginnen met een brede blik. Wat drijft je? Wat speelt er bij klanten? In de markt? In de wereld? We brengen jouw overtuigingen samen met de zeitgeist en cultuur. Uiteindelijk landen we op de sweet spot. Met een vlijmscherpe positionering onder de arm.

Zijn we dan klaar? Nuh uh. We vertalen je positie door naar je unieke merkpersoonlijkheid en brand voice. Heb je de hele toolkit te pakken om de wereld te laten zien wie je bent.

Trek aan onze bel

En bel Manon op 0613926434. Of stuur ons een berichtje. Maar net wat je zelf het prettigst vindt.
Hatsa! Je formulier zit in ons postvak. Je hoort zo snel mogelijk van ons.
Er gaat iets mis, je formulier is niet verzonden. Iedereen verdient een tweede kans. Probeer je ‘t nog een keer?